Головні завдання та напрямки роботи ДНЗ №2 "Кульбабка" у 2015 - 2016 навчальному році
Враховуючи підсумки аналізу освітньої роботи дошкільного навчального закладу за 2014 – 2015 навчальний рік, з метою підвищення якості науково-методичного потенціалу педагогічного колективу закладу, удосконалення та урізноманітнення освітнього процесу в ДНЗ, усунення недоліків навчально-виховної роботи, педагогічні працівники дошкільного закладу у 2015 - 2016 навчальному році будуть працювати над реалізацією визначених таких пріоритетних завдань:
1. Утримати охоплення дошкільною освітою дітей дошкільного віку – 100 %; дітей 5-ти річного віку – 100%, які проживають у мікрорайоні, з метою збереження та зміцнення психічного і фізичного здоров’я дітей засобами фізичної культури, оздоровчих та здоров’язберігаючих технологій, а також підвищення їх пізнавальної, розумової активності, забезпечення високого рівня соціалізації особистості.
2. Продовжити удосконалювати роботу закладу з формування екологічного виховання дошкільників засобами гурткової роботи в ДНЗ.
3. Забезпечити гуманізацію дій колективу дошкільного навчального закладу та сім’ї з питання національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку засобами музейної педагогіки, проведення родинних свят, розваг та конкурсів-виставок.
4. Розпочати роботу над І етап обласного, науково-методичгоно проекту «Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства»: організація роботи творчої групи на тему: «Соціальна компетентність особистості в сучасному життєвому вимірі»; створення «банку інформацій» з питань соціалізації, розвитку соціальних компетенцій дітей дошкільного віку; діагностика рівня готовності педагогів до роботи над проблемою; організація роботи психолого-педагогічних семінарів.
5. Покращити роботу, спрямовану на зміцнення матеріально-технічної бази дошкільного навчального закладу, а саме:
· частковий ремонт кабінетів завідуючої, вихователя-методиста та медичної сестри (заміна шпалер, настельних плиток, фарбування дверей);
· придбати в методичний кабінет інформаційних стендів та куточків – 5 шт.;
· придбати принтера в кабінет завідуючої;
· ремонт другого музичного залу: заміна шпалер, закупівля штор, фарбування вікон;
· встановити перекриття вхідних коридорів груп № 2, 5, 7.
Коментарi
світлана
2015-02-21 18:37:09мені цікаво...